איקאה – גן עדן של רהיטים

כל מי שעובר דירה או רוצה להתחדש במשהו לבית, רצוי ומומלץ שיסע לאיקאה. אחת הבעיות שיש לרוב האנשים היא שאין להם השראה והם לא יודעים מה לבחור ואיך לעצב את הבית. כל העולם של עיצוב פנים הוא עולם מורכב ומיוחד ונדרשת ראייה יצירתית וחשיבה עמוקה על מנת להפוך ארבע קירות לבית.

יש הרבה אנשים שמשלמים סכומים גדולים למעצבי פנים ועוד כל מיני מומחים בתחום אבל בפועל הכי מומלץ זה פשוט לנסוע לאיקאה. חשוב שיהיה תמונות של החדר שרוצים לעצב ומידות של החדר ואז כשמגיעים לאיקאה אפשר להתחיל לבלות. יש כל כך הרבה רעיונות לעיצוב ודברים שאפשר לקנות ולשנות ממש בקלות. בזכות המבחר והעיצובים השונים שיש שם אפשר לקבל כל מיני רעיונות למיליון סוגים שונים של עיצובים. בכל מחלקה יש רהיטים שונים במחירים שונים אשר נותנים מבחר ראוי לטעם של כל אחד ולסוג המבנה והעיצוב של כל חדר. כך למשל במחלקת חדר השינה יש סוגים שונים של מיטות בגדלים שונים אשר יתאימו לכל אחד והצרכים שלו. כך למשל מיטה זוגית כפולה, מיטה זוגית בינונית, מיטה וחצי, מיטת יחיד ואפילו מיטה מתקפלת.

לכל מיטה יש עיצובים שונים מבחינת הכריות שאפשר לשים עליה, השידות שאפשר לשים לצידה אפילו כיסויי המיטה שאפשר לשים. בנוסף יש באיקאה כל מיני רעיונות איך להפוך את חדר השינה לנעים יותר ועם אווירה מרגיעה יותר. מי שלא מבין יותר מדיי בעיצוב יכול די בקלות למצוא באיקאה פתרונות פשוטים אשר יהפכו את חדר השינה שלו מחדר עלוב ומשעמם לחדר שינה שמח וכיפי. דוגמא נוספת היא המטבח.

כל הציוד שיש במטבח יכול להגיע בקלות לעשרות אלפי שקלים ואילו באיקאה, בזכות הפתרונות היצירתיים שהחנות הזו מציעה אפשר ממש בקלות לחסוך סכומים גדולים של כסף על ידי רכישה של מוצרים יעילים ומעוצבים ואז מקבלים שניים באחד: גם מוצרים זולים וגם מעוצבים ולא מרגישים את התחושה החמוצה של פשרה על משהו מהשניים: או על המחיר או על העיצוב. איקאה נותנת פתרונות לשני הצרכים גם יחד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *