אלבום תמונות, מצלמה, תמונות

איך ליצור אלבום תמונות מבלי לצאת מהבית

אלבום תמונות אולי נשמע כיום לרבים כמוצר ישן ולא איכותי אשר זמנו עבר מהעולם. אכן, בעבר אלבומי תמונות היו הדרך היחידה להתבונן בתמונות שונות מחוויות בחיינו ולהתענג עליהן.

אלבום תמונות שכזה היה אלבום גדול בו ניתן היה להכניס את התמונות הסטנדרטיות שלנו בצורה מהירה ויעילה ודרך כך לשמר את הזיכרון מאותה החוויה שלנו. אמנם כיום ניתן לראות ולשמור את כל התמונות שאנו מצלמים על גבי מכשירי המחשב הביתיים ובנוסף ישנו את הענן של חברת גוגל או של חברת אפל שמספקים לנו פלטפורמה מצוינת לאלבום תמונות דיגיטלי, אך עדיין ישנם את האנשים אשר אוהבים כי אלבום התמונות שלהם הוא מוחי ובר השגה ומעדיפים להדפיס אחד שכזה.

התהליך והכנת האלבום

הדפסת אלבום תמונות בימינו אנו זהו תהליך פשוט, נוח ומהיר. שלא כמו בעבר, על מנת להדפיס את אלבום התמונות הרצוי עלינו קודם כל עלינו לבחור אילו תמונות אנו רוצים שייכנסו לאלבום התמונות. בחירת התמונות הספציפיות אותן אנו אוהבים מתוך מאות שצילמנו באותו האירוע הוא דבר קשה ולא פשוט, אך אנו מאמינים כי סינון התמונות הטובות ויצירת תיקייה נפרדת של התמונות הטובות זהו תהליך חשוב שנשמח שעשינו.

החלק המעניין

 

לאחר סיווג ומיון התמונות אנו מגיעים לשלב הכנת האלבום. לרוב, הכנת האלבום נעשית על ידי אפליקציה ייעודית של חברת התמונות שיוצרת את האלבום הדיגיטלי. האפליקציה הייעודית שניתנת להוריד גם למחשבי הלפטופ בבתים וגם להורדה למכשירי האייפון או האנדרואיד הינה דרך כלל אפליקציה נוחה לשימוש, בה כל אדם שמסתדר עם מחשבים יימצא בקלות את שעליו לעשות. באפליקציה זו למעשה אנו חופשיים לעצב את אלבום התמונות שלנו כראות ענינו. כמובן שישנם אלבומי תמונות מעוצבים שניתן להוסיף להן תמונות, וכך לחסוך זמן ועבודה. אך לאלה מאתנו שאוהבים שדברים נראים בדיוק כמו שהם רוצים אנו ממליצים על הכנת אלבום תמונות חדש לגמרי. אתם יכולים לעצב לכם את הדפים באלבום על ידי בחירת הרקע לעמוד, כתבת טקסטים שונים והכנסת מספר תמונות בצורות שונות, ככל העולם על רוחכם.

אפליקציה וההתפתחות הטכנולוגית

בנוסף, חשוב לציים כי אפליקציה שכזו מגיעה עם תוכנה לעיבוד תמונות שהיא חשובה מאוד עבור הצלמים הביתיים. לעתים התמונות שאנו מצלמים לא מצולמות בחשיפה הנכונה, לעתים הן בהירות או כהות מדי או שאנו רוצים להוסיף להן אפקט מסוים. כל זאת ניתן לעשות בתוכנת העריכה הייעודית שנמצאת באפליקציה של הכנת האלבום.

שלבי סיום 🙂

לארח הכנת אלבום התמונות כל שנותר לנו הוא לשלוח את הקובץ עם אלבום התמונות שלנו לחברה באמצעות המייל ולהמתין מספר ימים עד שהחברה תדפיס לנו את אלבום התמונות אותו עיצבנו. החברה שולחת את אלבום התמונות עם שליח עד הבית. בדרך כלל זמן ההמתנה לאחר ההזמנה עומד על שניים עד שלושה ימי עסקים. לאחר קבלת האלבום לנו נותר רק ליהנות מאלבום התמונות שיצרנו בעצמנו, ולהתענג על חוויות העבר שמונצחות שם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *