אחריות על כלים למטבח

כשרוכשים כל מוצר אחד הנתונים שבוחנים הוא האחריות. כל אחד אשר משקיע את כספו ברכישה מסוימת רוצה להיות בטוח כי הוא מבצע רכישה נכונה של מוצר אשר יחזיק מעמד לאורך זמן רב, ואם לא תהיה לו אחריות עליו והוא יוכל להחזירו או להחליף אותו.

לכן, גם כאשר רוכשים כלים למטבח כדאי לבדוק את נושא האחריות ואם מדובר בכלים יוקרתיים אשר אמורים לשמש אתכם למשך שנים רבות לא כדאי לוותר על אותה אחריות, גם אם זה אומר שעליכם לוותר על כלי מסוים שמצאתם ואינו כולל אחריות ולבחור באחר. ככל שהמוצר יקר יותר, כך חשיבות האחריות גדולה יותר, ומובן מדוע.

מה כוללת האחריות?

כשאתם מקבלים אחריות על כלים למטבח חשוב מאוד שתבדקו מה כוללת האחריות, כך שגם תוכלו לבצע את השימוש בכלי בצורה נכונה. למשל, ישנם סוגים של כתבי אחריות שאינם כוללים אחריות על צורת שימוש מסוימת, או על חלקים מסוימים של הכלי כמו למשל הסרת אחריות על מכסי זכוכית של כלים. לכן חשוב לדעת מה בדיוק כוללת האחריות בכדי שתוכלו להשתמש בכלי בצורה נכונה ובמידת הצורך להפעיל את האחריות ללא כל בעיה.

לכמה שנים כדאי שתהיה אחריות?

כמובן, בתור לקוחות נשמח לקבל אחריות כמה שיותר ארוכה, אך לרוב – זה לא יהיה ככה. ברוב המקרים כלי מטבח פשוטים יקבלו אחריות לתקופה קצרה יחסית של כמה חודשים עד שנה, ורק כלים יקרים ומשוכללים יותר יקבלו אחריות ארוכה יותר של כמה שנים.

ישנם סוגים של כלים הכוללים אחריות לכל החיים אך לרוב מדובר בכלים מאוד יקרים כמו סכיני שף בעלות תג מחיר של כמה אלפי שקלים או כלי אוכל יקרים מחומרים המונעים סדקים או שבר בצלחת.

בכל מקרה, בדקו את האחריות לפני הרכישה וודאו כי תנאי האחריות מקובלים עליכם ומתאימים לכם. אל תרכשו מוצר בסכומי כסף גדולים מאוד אם אין לכם שום אפשרות לקבל החזר או תיקון חינם במקרה של נזק או במידה והכלי לא מעניק לכם את השימוש לו ציפיתם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *