אולמות אירועים במרכז – המונופול לחתונות

 

מי שעתיד להתחתן מגלה עולם שלם בו של עלויות שונות ומשונות לכל מיני דברים אשר בדרך כלל לא היה מבלה חמש דקות במחשבה עליהם. יתרה מכך, ברגע שמדובר על רכישה של משהו לטובת חתונה, העלות שלו מיד נוסקת ועלולה להיות פי שלושה מאשר אם היה נרכש לאירוע שהוא לא חתונה. כך למשל אולמות אירועים במרכז. ברגע שמדובר בחתונה, העלות של ערב החתונה היא משמעותית גבוהה יותר מאשר אם היה מדובר בערב עסקי של החברה או באירוע בת מצוות או בר מצווה. יש כאלו הטוענים כי עולם החתונות הפך לעסק בפני עצמו המגלגל מיליונים בשנה ומאחר והוא תורם לכל כך הרבה בתי עסק להתקיים ולשגשג אין כל חקיקה או בקרה על המחירים. ניתן לראות שאפילו מההוצאות היותר סולידיות של חתונה כמו ספרית לכלה, לאימה ולאחיותיה ועד לקישוט הרכב. ברגע שאומרים שמדובר בחתונה, המחיר משלש את עצמו.

אולמות אירועים במרכז עושים את מירב הונם מאירועי החתונות. בגלל שאנשים רואים באירוע הזה כאירוע הכי חשוב של חייהם, הם קלים מאוד עם ההוצאות ולא עושים חשבון לגובה ההוצאה. כך למשל יסכימו זוג צעיר להוציא מאות אלפי שקלים על אירוע החתונה שלהם שיתקיים באולמות אירועים במרכז על אף שייאלצו לקחת הלוואה אשר ייקח להם זמן רב להחזיר. מנגד יטענו הזוגות כי קיום החתונה באולמות אירועים במרכז היא עדיפה ולא משנה מה העלות שלה משום שכך אפשר להגיע ולחזור הביתה מהחתונה ביתר קלות ולא גוררים את האורחים בנסיעות ארוכות על הכבישים. הזוג יסביר כי מדובר באירוע של פעם בחיים ולכן הם מוכנים להשקיע את הסכומים הנדרשים על מנת שיהיה להם אירוע חד פעמי ובלתי נשכח.

עוד מוסיפים הזוגות הצעירים כי הרמה של אולמות אירועים במרכז גבוהה בהרבה מאשר רמת אולמות האירועים בפריפריה – שם פחות מקפידים על נראות המקום והעיצוב, והקייטרינג ברמה פחות גבוהה. לפיכך, על אף שהזוגות הצעירים יודעים שאולמות אירועים במרכז הפכו לסוג של מונופול, הם מוכנים לתחזק אותו על מנת שהחתונה שלהם תהיה היפה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *