אביזרים לחדר כושר ביתי – כל מה שכדאי לדעת

בכל מה שקשור לשגרת אימונים, אין ספק שהפרטים הקטנים יכולים ליצור את ההבדל הגדול. אספנו כמה אביזרי כושר גופני שכל אחד צריך בבית

מתי לאחרונה מצאתם את עצמכם מתלבטים אם להתאמן מהבית, ומחליטים לוותר רק כי לא היו לכם משקולות, כפפות אימון או אביזרים אחרים? האימון בסביבה מקצועית מעניק לרבים מאיתנו מוטיבציה, בין היתר בגלל שבחדר הכושר ניתן למצוא מגוון סוגי אביזרי כושר גופני. בבית לעומת זאת, אנחנו נאלצים לאלתר, להתפשר ובסופו של דבר גם להתאמן בצורה פחות אפקטיבית.

אם חשוב לכם להקפיד על אימונים באופן סדיר, ישנם כמה אביזרים לחדר כושר שממש כדאי שתרכשו. הם יעזרו לכם לוותר על התירוצים, יאפשרו להשקיע יותר בכל אימון ויוציאו אתכם עם תוצאות מקסימליות. בחלק מהמקרים, אפילו לא מדובר בהשקעה כספית משמעותית. 

חדר כושר ביתי
ציוד לחדר כושר ביתי שכדי לכם לקנות

מאילו טעויות חשוב להימנע כשרוכשים אביזרים לחדר כושר ביתי?

אחת מהטעויות הנפוצות של מתאמנים רבים היא רכישה של ציוד ספורט שפשוט לא מתאים או נחוץ להם. התוצאה היא הוצאת סכומי כסף גדולים שלא לצורך, ואוסף פריטים שפשוט צובר אבק בבית. כדי לבחור באביזרים המתאימים לכם, חשוב להתייחס לכמה פרמטרים:

  1. סוג הספורט שבו אתם מעוניינים להתמקצע. אל תרכשו מכל הבא ליד, אלא העדיפו להשקיע בצורה ממוקדת והתרחבו בהמשך במידת הצורך. 
  2. המקום שבו אתם מתאמנים. ככלל, אביזרי כושר גופני צריכים כמובן להיות עמידים, נוחים לשימוש ובאיכות גבוהה. כשמדובר על אביזרים לחדר כושר ביתי, צריך להבין גם היכן תאחסנו אותם במהלך היום. אם אתם מתכננים להעביר אותם למקום חלופי בסיום כל אימון, מומלץ לבחור באביזרים מתקפלים או קלים לניוד לדוגמא הליכון כושר או כל דבר אחר תלוי בסוג אימון שאתם עושים, הדבר יעזור לכם אם תרצו להשמיש אותם גם לאימונים בגינה או בכל מקום אחר מחוץ לבית.
  3. ההתאמה האישית. אמנם התייחסנו לפרמטר הזה בסעיף הקודם, אבל חשוב לשוב ולדבר עליו גם בנפרד. אביזרים לחדר כושר שלא יהיו נוחים לכם, לא ישמשו אתכם לאורך זמן. אפילו אם מדובר במותגים שהוצאתם עליהם סכומים משמעותיים. כך שבמקום לבחור מיידית במותג כזה או אחר, השוו בין המאפיינים והמחירים של אביזרים שנחוצים לכם. 

אילו אביזרי כושר גופני נחוצים לי?

על מנת להרכיב רשימה מלאה, איכותית ומתאימה, תוכלו לחפש השראה באתרי הרשתות השונות. באתר של דקטלון לדוגמה, תמצאו רשימת אביזרים לחדר כושר לפי תחומי ספורט. מפתחי גוף למשל, ימצאו ערכת אימון משקולות מלאה לפי קילוגרמים, כפפות אימון, ביגוד, מגבות וכדומה. מי שמעוניינים לעשות יוגה, יוכלו לרכוש באתר דקטלון מזרן יוגה איכותי, בגדי ספורט לגברים ונשים ועוד. בקטגוריית הפילאטיס, תמצאו כדורי כוח, ציוד לשיווי משקל, כדור מסאז', מכשיר שמיניות וכל מה שצריך כדי לעבור אימון מקצועי. עכשיו רק נשאר לבחור, להזמין ולצאת לדרך.

ציוד לחדר כושר ביתי
כל מה שצריך לדעת כדי לבנות חדר כושר ביתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *