רגע לפני שהחורף מגיע זה הזמן לבדוק שמיכות פוך

כשהסתיו מתחיל להופיע זה הזמן הטוב ביותר לבדוק את המצב של שמיכות הפוך שלנו. שמיכות פוך הן שמיכות אמתיות או סינטטיות כאשר האמתיות ממולאות בנוצות אווזים. רגע לפני שהקור חודר אל הבתים מומלץ לבחון מה המצב של השמיכות והאם יש לעשות ניקיון שלהן או לרכוש חדשות.

אין כל ספק כי החורף הישראלי יודע להביא לנו טמפרטורות נמוכות במיוחד וכי לא בכל הבתים ישנן מערכות חימום מתאימות להתמודדות עם הקור. לכן, ישנן שמיכות פוך שיכולות להפוך גם לילות קרים במיוחד לנעימים וחמימים. השמיכות יכולות להפוך את השינה שלנו לטובה ונעימה יותר וכערך מוסף להקטין את חשבון החשמל שלנו כשאנחנו מפחיתים את פעולת החימום בבית. ישנם כמובן יתרונות רבים להחזקת שמיכות פוך בבית כאשר החיסרון הגדול ביותר הוא הרצון להמשיך לישון עוד קצת במיטה החמה.

לישון ברוגע עם שמיכות פוך

ישנן שמיכות פוך אשר יכולות להתאים לכל המשפחה; שמיכות זוגיות, שמיכות יחיד ושמיכות לילדים. כאשר הילדים ישנים עם שמיכת פוך הם נהנים משמירה אידאלית על חום הגוף שלהם. השמיכות האמיתיות עשויות מנוצות אווזים והן שומרות עלינו ממש כמו שהן שומרות על האווזים בטבע. האווזים מתמודדים עם מזג אוויר קר במיוחד ועדיין יכולים להיכנס למים. אנחנו אמנם לא נכנסים למים, אך יכולים ליהנות משינה רגועה וחמימה תחת השמיכה שדואגת לנו.

במידה ואין לכם עדיין בבית שמיכות פוך או שהמצב של השמיכות הקיימות אינו במיטבו, זה הזמן לברר אודות רכישה של שמיכות חדשות. ראשית יהיה עליכם להחליט האם ברצונכם לרכוש שמיכות עשויות נוצות אמיתיות או האם יש לכם רצון לרכוש שמיכות סינטטיות. הנוצות האמיתיות מאפשרות לספוג את הטמפרטורה של הגוף ולהשיב אותה (במקום שהיא תברח החוצה) וכך הן בעצם שומרות על חום הגוף לאורך כל הזמן וללא קשר לטמפרטורה שבחוץ. החלטה נוספת שעלינו לקבל היא האם ברצוננו לרכוש שמיכות פוך זוגיות, יחידות או אולי שמיכות בגודל שמתאים לילדים קטנים (וזאת בנוסף להחלטה האם השמיכה מנוצות או מחומר סינטטי).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *