ראי ראי שעל הקיר -ארון הזזה עם מראה

כאמא לשלושה ילדים, אין זה מפתיע שאני תמיד שמה את חשיבות הילדים במקום הראשון לפני שאני עושה ולו רק את הצעד הקטן ביותר לעצמי.

 

לכבוד סיומו של החופש הגדול עשיתי החלטה חשובה מאוד עם עצמי, לאחר שהבנתי שהרבה לא ואוכל להמישך כך. אני חייבת לעשות גם דברים לעצמי. אם אמא מאושרת גם הילדים יהיו מאושרים. וכך רקמתי במוחי בימים האחרונים של חופשת הקיץ, רגע לפני שהילדים מחזירים לי את הבית רק לרשותי לפחות בשעות הבוקר ושבים לבתי הספר ולגנים, החלטה שהגיע הזמן לפרוייקט עבורי שאהנה מפרותיו.

 

וכך היה. החלטתי לעצב את חדר השינה שלי ושל בן זוגי מחדש. כל כך הרבה שנים עומד החדר ללא כל נגיעה וללא כל חידוש. כל פעם שיש אפשרות לקנות רהיט חדש זה כמובן לחדרי הילדים והגיע הזמן גם שלנו ההורים להתפנק ולהתחדש.

 

אחרי הכל חדר השינה הוא הממלכה הפרטית שלנו וחשוב להשקיע בה לפני הכלח. כיוון שהזוגיות שלנו היא הבסיס האיתני לכל בני הבית ולמשפחה כולה, גם חדר השינה שהוא החלל האינטימי שלנו חייב להוות מקום בטוח נעים טוב עבורנו ויש צורך להשקיע גם בזה.

 

אז החלטתי להתחיל ביצוב חדר השינה. אמנם אין לי כעת מספיק כסף לפרוייקט שיפוץ גדול, אבל גם קוסמטיקה ועיצוב פנים יכול לשנות כליל את מראה החדר ולכן הפריט הראשון שחשבתי עליו הוא ארון הזזה עם מראה שיפתור עבורי שתי בעיות ברהיט אחד. מקומות איחסון שחסרים לי בארון בגדים הקטן והישן ומראה גדולה לחדר. אם אפשר להכניס לחדר השינה ארון הזזה עם מראה הרי הרגתי שתי צפורים במכה אחת.

 

וכך התחלתי בחיפוש אחר הרהיט הראשון שישנה את פני חדר השינה שלי, ארון הזזה עם מראה גדולה שאוכל לעמוד מולו בכל בוקר ולהתלבש בנוחות  ולשאול אותו מי היפה בנשים.

 

לאחר חיפשו קפדני של ארון הזזה עם מראה מצאתי מספר דגמים שאהבתי והלכתי לראות אותם בחנות, כי אני מאמינה שאין טוב יותר ממראה עיניים.

 

מצאתי את מבוקשי, ארון הזזה עם מראה גדולה ויפה, כשהגיע לחדר השינה שלי זה היה כבר הצעד הראשון והעיקרי בשינוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *