קנבס

קנבס – התמונות הכי שוות

כל מי שמתמצא אפילו בקצת בעולם של הדפסת תמונות יכול להעיד על השינוי המבורך שהתרחש בכל התחום הזה.

התהליך הישן של הדפסת תמונה

בעוד פעם היה צריך ללכת לחנות מיוחדת על מנת להדפיס את התמונות ואז היה צריך לקחת אותן לחנות נוספת למסגור ולעיתים אפילו לחנות שלישית כדי לארגן זכוכית הולמת לתמונה. התהליך היה ארוך ומתיש והיה לוקח הרבה מאוד זמן למסגר תמונה אחת בודדה – ממש בבחינת יום לימודים ארוך. כאשר עולם פיתוח התמונות התפתח, פתאום הופיעה ההדפסה על קנבס.

ההדפסה החדשה על בד הקנבס

בגלל שמדובר על צורת הדפסה יעילה יותר, כל עולם הדפסת התמונות עבר שדרוג של ממש. מתהליך ארוך ומייגע, פתאום אפשר להדפיס תמונות על קנבס מעכשיו לעכשיו בקלות ובמהירות. יתרה מכך, בגלל שמדובר על הדפסה בסגנון מאוד מסוים, נחסך כל החלק של המסגור והוספת הזכוכית.

היתרונות בהדפסת תמונה על קנבס

כאשר מדפיסים תמונה על קנבס האופן שבו מפיקים אותה הוא כך שמקבעים אותה על מסגרת עץ ואז חוסכים את הקושי במסגרת ובזכוכית שצריך לשים על התמונה. כמו כן, ההדפסה והקיבוע על קנבס מהווים את הבסיס לתלייה של התמונה ואז בעצם חוסכים שתי פעולות באחת: גם יש הדפסה של התמונה על קנבס וגם אין צורך למסגר אותה.

השינוי שעבר בחברה לגבי הדפסת תמונות

ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר מעדיפים לעבור לתמונות שיודפסו על קנבס מאשר לתמונות בסגנון הישן שהיו ממוקמות בתוך מסגרת. יש משהו שנראה מאוד מיושן וארכאי בתמונות שיש להן מסגרת וזכוכית לעומת תמונות שמודפסות על קנבס. תמונות אלו נראות חדשניות ומשדרות מראה קליל יותר ונעים.

כיום במקומות ציבוריים וביתיים נמצא תמונות קנבס

ניתן לראות שבמשרדים ובבתים כמעט ולא שמים יותר תמונות במסגרות מפוארות כמו פעם אלא יותר ויותר עוברים להדפסה על קנבס. זה גם זול יותר, גם צעיר יותר ובעיקר משדר משהו מגניב וחדשני. לאנשים היותר מבוגרים קשה לעבור את השינוי המתבקש הזה ולחשוב על החלפת התמונות שיש להם בתמונות חדשות אבל הלכה למעשה זה הצעד הנכון לעשות וכדאי לעשות אותו כמה שיותר מהר. מי שחושב שלהישאר במסגרת המוכרת והישנה יביא אותו רחוק טועה וחבל להיתקע בקיבעונות המחשבתיים האלה אשר לא מובילים לשום מקום יעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *