פרחים אדומים

ספר תמונות אישי – מתנה שאוהבים לקבל

מחפשים מתנה מקורית לאדם הקרוב לליבכם? רוצים חפץ שישמר לשנים רבות ובעל ערך משמעותי עבור אותו אדם? תוכלו להכין עבורו ספר תמונות אישי, המעוצב בדיוק על הטעם האישי שלכם, ובנוי מתמונות יקרות ערך עבור האדם אליו מיועדת המתנה.

אלבום תמונות אישי הפך בשנים האחרונות לאלבום תמונות החדש והעדכני של העידן בו אנו חיים כיום. למעשה, מדובר בספר תמונות מעוצב באמצעות תוכנות עריכה מיוחדות, בתופסת עיצובים, חיתוכים, קישוטים ובעצם – מה שתרצו, ומודפס בבית דפוס בצורה ספר ממשי בעל כריכה קשיחה!

ספר תמונות אישי יכול להיות ממוקד בנושא אחד, כמו למשל ספר חתונה, ספר תמונות מטיול שלכם יחד עם האדם בשבילו אתם רוצים להכין את הספר, ספר מתכונים, קטלוג יצירות של אותו אדם (במידה והוא אומונותי) ועוד. היד עוד נטויה, מה שאומר שתוכלו ליצור ספר תמונות אישי ממש על פי הרעיונות שלכם, הזויים ומטורפים ככל שיהיו.

נוסף על כך, תוכלו להוסיף ליד כל תמונה בספר תמונות אישי גם כיתוב, אשר יכול להופיע כהסבר עבור התמונה, או אפילו כשיר, בדיחה פרטית, או סתם ציטוטים של משפטים שאתם אוהבים. כך תוכלו ממש לבנות סיפור על פי התמונות, וליצור מתנה מושלמת של אוסף זכרונות משותפים עם אותו קרוב אשר מיועד לקבל את המתנה.

מתנה לאדם בדמות ספר תמונות אישי היא המתנה הכי אישית ואינטימית שאדם יכול לקבל.

מדובר במתנה מושקעת, יצירתית, מקורית במיוחד, וכמובן – חוויתית. את ספר התמונות תוכלו לעצב בעצמכם באחת מתוך עשרות תוכנות עיצוב ועריכה המותאמות בדיוק ליצירת ספר תמונות אישי. תוכלו להוסיף עיצובים, צבעים, לגזור את התמונות, לשנות את גודלן ועוד. יש לציין כי מדובר בתוכנה מאוד פשוטה וידידותית למשתמש, ולא צריך להיות מבין גדול בטכנולוגיה על מנת להצליח לעצב את האלבום – כל אחד יכול לעשות זאת.

בשונה ממתנות יקרות ערך אחרות, מחיר ספר תמונות אישי אינו גבוה במיוחד, ומתאים לכל כיס. שכן, העלות היא רק על ההדפסה עצמה, בגודל שבו תרצו את הספר שלכם, ובהתחשב במספר העמודים והתמונות. הם הקריטריונים אשר ישפיעו על המחיר שלכם. את הספר המוגמר תוכלו לאסוף בעצמכם מבית דפוס, או לבקש שליחות ישירה עד ביתכם.

אז בפעם הבאה כשמישהו קרוב שלכם חוגג מאורע משמח, אל תחשבו פעמיים, והכינו לו ספר תמונות אישי. הצלחת המתנה מובטחת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *