ספארי – ביקור וחוויה לכל המשפחה

 ספארי הוא המרחבים העצומים של מדבריות אפריקה עם שפע חיות הבר המסתובבות במרחביו וגם גן החיות הגדול והמרכזי של ישראל המצוי ברמת גן ומאפשר צפיה מקרוב במרבית אותן חיות הקיימות בספארי האפריקאי.

 

אין כל ספק כי אחת החוויות היותר גדולות ומשותפות לכל ילד צעיר או הורה מבוגר היא זו של ביקור בגן החיות הזאולוגי של תל אביב\רמת גן, הידוע בכינוי "הספארי". זהו גן חיות ענקי המשתרע על יותר מ 1000 דונם! בליבה של העיר רמת גן ומציע חוויה של טיול דמוי ביקור בספארי האפריקאי המקורי.

המקום מציע מבחר עצום של בעלי חיים, חלקם בכלובים ושיטוט ביניהם בהליכה רגלית וחלקם בחלל פתוח שמאפשר נסיעה עם הרכב וצפיה בבעלי החיים הללו מקרוב.

 

מה כל כך מיוחד בספארי?

 

אין עוד מקום בישראל שמרכז כל כך הרבה בעלי חיים במקום אחד ויוצר ממש גן חיות טיבעי גדול שכזה לרווחת מבקריו. למעשה מדובר באוסף בעלי החיים הגדול במזרח התיכון כולו כאשר מדובר על כ 1600 בעלי חיים המצויים בו. בין מבחר בעלי החיים שבמקום ניתן למצוא כ 70 מיני יונקים, 25 מיני זוחלים ו 130 מיני עופות שונים שיוצרים תמהיל מיוחד ביותר של מפגש בין בעלי חיים כה רבים ושונים ובני האדם המבקרים במקום.

 

בין בעלי החיים היותר פופולאריים על ידי המבקרים במקום (בעיקר על ידי סקר שנערך בקרב ילדים המבקרים במקום), ניתן למצוא: קנגורו אפור, גורילה, דב חום סורי, טיגריס סומרי, ברדלס צ'יטה, פיל אפריקאני, תנין היאור, פינגווין אפריקאני, ג'ירף מרושת, זברה גרבי ועוד.

ספארי רמת גן מציע סיורים מודרכים במקום לאורך כל שעות היום והערב ואף סיור חצות מרתק במיוחד. כמוכן יש במקום פינות ליטוף והאכלה של חלק מהחיות וכמובן אפשרות צפיה בשעות קבועות של האכלת בעלי החיים השונים על ידי צוות המקום.

 

והדובדבן שבכלוב

 

את הטוב ביותר שמרנו כמובן לסוף – המקום כולל בתוכו אזור סגור ושמור של אריות ונמרים אשר חיים בשטח פתוח וניתן לנסוע בסמוך אליהם עם הרכב וממש להית מרחק מטרים בודדים מהחיות היפות והמיוחדות הללו. ברי המזל זכו גם להתקרבות של חיות מלכותיות אלו אל כלי הרכב והיצמדות אליו. אין ספק שזה הכי קרוב עבור מרבית הישראלים לפגוש באריה ממרחק של מטר או פחות מכך.

אז אם אתם מחפשים לכם חוויה מעט שוברת שיגרה, ובעיקר אם יש לכם ילדים צעירים, אין כל ספק כי ביקור בספארי כחול לבן יהיה חוויה מדהימה ומהנה לשנים רבות עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *