תמונת נוף

סיבות עיקריות להדפסת תמונות על קנבס

כיום כבר אין אחד שלא מודע לבד הקנבס ולפלאי הדפסתו. הדפסת תמונות על קנבס נעשות פופולריות מרגע לרגע, וניתן לראותם בכל מקום: בין אם בבתים פרטיים, במקומות עבודה, ואפילו בבתי עסק כמו מסעדות ובתי קפה.

הדפסת תמונות על קנבס ללא ספק מעניקה לנו נופך ייחודי וחדשני בכל מה שחשבנו על תמונות קיר. מלבד היופי והרושם החזק שנוצר כתוצאה מהדפסת תמונות על קנבס, ישנן סיבות נוספות מדוע לעשות כך, ולהצטרף לטרנד הכי לוהט שיש כיום בכל תחום התמונות:

  • איכות – תשכחו מכל מה שאמרו לכם – בד הקנבס נחשב כבד עמיד וחזק במיוחד, אשר מושלם ומותאם כמו כפפה ליד להדפסה דיגיטלית של תמונות. השילוב של בד הקנבס והחומר ממנו עשוי, יחד עם הדפסת תמונות על גביו, יוצרים תמונה מלאה בחדות, עומק, צבעים מודגשים, וכן טקסטורה ייחודית שלא ניתן לקבל בהדפסה דיגיטלית על חומרים אחרים.
  • מידות – הדפסת תמונות על קנבס יכולה להיעשות בכל הגדלים ובכל הצורות שרק תרצו. כל התעשייה הטכנולוגית הזו של הדפסת תמונות על קנבס, פונה באופן ישיר לצורכי הלקוח, ורוצה ליצור עבורו את התמונה הייחודית והמקורית שתיהיה רק שלו. כך שתוכלו להדפיס תמונות על קנבס בכל גודל שתצרו, וברזולוציה גבוהה ביותר. עם זאת, חשוב לזכור כי גם איכות התמונה עצמה משפיעה, וכי מומלץ לבצע הדפסת תמונות על קנבס של תמונות ברזולוציה גבוהה, אשר צלומו ממצלמה איכותית.
דירה חדשה
תמונה של קנבס מעניקה יופי יוקרתי
  • משקל – בשונה מזכוכית, עץ או כל חומר אחר שממנו נהגתם למסגר תמונה, תתפלאו לשמוע כי בד הקנבס הוא קליל וכמעט חסר משקל. על מנת ליצור הדפסת תמונות על קנבס באופן מושלם לתלייה על הקיר, נהוג למתוח את בד הקנבס על גבי מסגרת עץ בממדים הרצויים. כך נוצר מצב שמדובר בתמונה, ללא מסגרת שתוחמת את גבולות התמונה ומונעת ממנה את הדינאמיות, בעלת משקל קליל במיוחד ונוחה לתלייה בכל מקום שתרצו באמצעות תקיעה מסמר אחד בלבד.
  • אופן הביצוע – הדפסת תמונות על קנבס אמנם נשמעות כמו מטלה מסובכת ומורכבת, אך אין הדבר נכון כלל. על מנת לבצע הדפסת תמונות על קנבס, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאחת מבין עשרות החברות המתעסקות בהדפסת תמונות על קנבס, לשלוח אליהם במייל את התמונה האישית הרצויה, לבחור את הגודל הרצוי ולחכות שיגידו לכם שהתמונה מוכנה. כך שאפילו אתם לא צריכים לזוז מהספה.
  • תחזוקה – במידה ואתם רואים קצת אבק או לכלוכים על התמונה, תוכלו להסיר אותם בקלות באמצעות סמרטוט יבש או לח ובכך לשמור על התמונה נקייה למשך זמן רב.
  • אישי – בכל הנוגע להדפסת תמונות על קנבס – מדובר על תמונות אישיות שלכם. תוכלו לבחור תמונה מבין אלפי התמונות שיושבות לכם על אלבומי המחשב, ולבצע לה מעין החייאה ותחייה מחודשת לחיים, כאשר היא תיהיה תלויה על הקיר. תוכלו לבחור בתמונה ישנה שצולמה גם בפילם, באמצעות סריקתה ושלחיתה אל החברה המיועדת. כמו כן, תוכלו להעזר בתוכנות כמו פוטושופ ועריכת תמונות ליצירת מראה מדהים עוד יותר של התמונה, וכן לתיקונים קטנים כמו צבעים ואור וצל. כל זאת על מנת להפוך את התמונה שלכם למרשימה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *