סט סירים – מתנה לחג

 

כל שנה יש לי התלבטות מה להביא לחמותי לראש השנה. תמיד אני צריכה לשבור את הראש וזה במקביל לסגירת לחצים בעבודה, ארגוני בישולים לערב החג וניהול משק הבית. החלטתי שהשנה אני חושבת על המתנה מראש כך שכאשר יגיע ראש השנה לא אצטרך להתעסק כלל בנושא זה ולפחות יש לי שקט תעשייתי בערוץ אחד. בשני עברו הייתי קונה לה תמונות לבית או מכינה לה לוח שנה עם תמונות של הילדים אבל זה הפך להיות מתנה צפויה ומשעממת ורציתי השנה להביא משהו מיוחד ומקורי. התחלתי לשוטט באתרי האינטרנט השונים ולחפש מתנות שוות שפתאום נגלה לעיניי מבצע גאוני – סט סירים תואמים. היה מדובר בסט סירים יוקרתי אשר הפנים של הסיר עשוי טפלון והסיר עצמו יפה ומעוצב מבחוץ.

יש לחמותי סט סירים שהיא מבשל בו כבר הרבה שנים אבל מדובר בסט סירים מיושן אשר הידיות שלו אינן עם כיסוי מבודד מחום ולכן צריך להתעסק כל פעם עם מגבת או כפפות נגד חום. יתרה מכך הפנים של סט סירים שלה כבר היה שרוט והיה ניכר שהגיע הזמן להתחדש. החלטתי לרכוש לה את הסט סירים הזה כי היה לי ברור שהיא מאוד תשמח והם ישמשו אותה נאמנה. היה שם סיר גדול אשר ניתן להכין בו צלי של בשר או תבשילים של שעות רבות כמו אסאדו. סיר נוסף היה סיר גדול ועמוק אשר מתאים למרקים משפחתיים כמו מרק פטריות או מרק עוף.

הסיר השלישי הוא סיר קטן יותר אשר מתאים לחימום מזון או לחימום מים או חלב לדייסה והסיר הרביעי היה סוג של אלפס – כלומר סיר רחב ונמוך אשר יכול גם להתאים לבישול וגם לטיגון מזונות שונים. מאחר והיו סוגים שונים של סירים בסט סירים ידעתי שהיא תוכל להנות מהמתנה הזו ולשם שינוי יהיה מדובר במתנה אשר תשמש אותה לאורך זמן והיא תוכל למסור את הסירים הישנים שלה. יותר מהעיצוב המרשים רציתי שיהיו לה סירים שיהיה קל יותר לנקות  וסירים עם ציפורי טפלון הם סירים נוחים מאוד לניקוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *