מי יבחר להיות שלך? -מזנונים במבצע

בית חדש זו שמחה גדולה ויחד עם השמחה הגדולה הזו גם הוצאות מאוד גדולות. כשכל פריט, רהיט או אביזר לבית עולים כל כך הרבה כסף, קשה מאוד לתכנן בית חדש כהמטרות והרצונות גדולות כל כך ויש פער גדול בין מה שמעוניינים לעשות לבין התקציב הקיים. גם כשיש תקציב גדול לאיבזור הבית , עדיין קיימות חריגות מהתקציב.

 

החוכמה בהלבשת הבית החדש היא למצוא את מיטב האביזרים והרהיטים במחירים מוזלים.

 

למשל ניתן למצוא מיגוון רחב של מזנונים במבצע ולבחור מתוכם את המזנון שאנחנו אוהבים. לא חייבים ללכת על המיזנון היקר ביותר וניתן גם לעשות את הדרך בצורה הפוכה.

 

במקום לחפש מיזנון ואז לבדוק את המחירים, ניתן לחפש מזנונים במבצע, לבחור מתוכם את המיזנון האהוב עלינו ולרכוש אותו. והרי קיימות אשפרויות לרכישת מזנונים במבצע וכמעט כל אחד יוכל למצוא בתוך מיגוון המזנונים במבצע את הרהיט שהוא מתחבר אליו ביותר מבחינת סגנון העיצוב ועדיין להשאר בטווח המחירים שמתאימים לתקציב שהקצבנו לעצמנו.

 

החלטתי לפעול בדרך זו כעברנו לבית החדש. הייתי מעוניינת להחליף כמעט את כל הריהט בבית והיה ברור לי שלא אוכל לעשות זאת בתקציב שהיה נתון לי לצורך החבשת הבית.

 

ולכן החלטתי בשלב הראשון על מספר פריטים שהם החשובים ביותר בבית והם הבסיס לעיצוב החללים בבית ושבלעדיהם לא ניתן לחיות בבית. כתבתי לי את אותם הפריטים ומתוך הרשימה התחלתי לחפש את אותם הפריטים שקיימים במבצעים והנחות. אספתי מיגון גדול של תמונות ואתרים ברשת שהציעו את הפריטים הללו במבצעים אטרקטיביים.

 

למשל מזנונים במבצע, עשיתי רשימה עם מחירים ותמונות ומתוך כל המזנונים במבצע בחרתי לי את המזנון שמתאים לי.

 

באותה צורה בה בחרתי מזנונים במבצע, המשכתי ומצאתי את הפריטים והרהיטים החשובים האחרים שיהיו השלב הראשון ברכישות שלי לבית החדש. כשסיימתי לרכוש את הפריטים הללו, ישבתי מרוצה ונהנתי מהרכישות הנבונות שלי.

 

מצאתי את כל מה שרציתי בדיוק בסגנון שלי ובטעם האישי שלי ועמדתי בתקציב שהצבתי לעצמי.

 

זו היתה זכיה גדולה ואושר גדול. וכעת אני ממתינה לכל ההזמנות שעשיתי שיגיעו לקשט את ביתי החדש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *