מטבחים מודרנים

 

מהם מטבחים מודרנים ומדוע הם הכי אקטואליים לימינו? מה מייחד את עיצוב רוב הבתים בישראל, ומדוע זה מביא מטבחים מודרנים להיות כה פופולריים בקרב בתי אב?

מטבחים מודרנים הם מטבחים אשר הגוונים השולטים בהם הם הגוונים הבהירים, כלומר הלבן בעיקר, והכסוף – כצבע משני. לעתים, צבע האלומיניום הטבעי הוא הצבע המשני של המטבח המודרני. מטבחים מודרנים יכילו, על פי רוב, כיור נירוסטה כסוף, ארונות לבנים ופרזול אפור או כסוף לבחירת הלקוח. לעתים ניתן יהיה להשאיר את הפרזול לבן כצבע הארונות. מטבחים מודרנים שכאלה יכולים לספק לכל בית את העדנה העיצובית הראויה לו, ולגרום לנוחות חסרת פשרות במטבח בשעת עיבוד המזון.

כיצד נחלק את המטבח לארונות, כיורים ושיש? מה יהיו המידות של כל נדבך ונדבך?

החלוקה מתבצעת על פי הצרכים הביתיים. אם המטבח הוא מטבח שמתבצעת בו מעט עבודה, ועיקר המזון שאוכלים הוא מוכן, ראוי שהארונות והמקררים יהיו רבים (אין בחברה זו באמת מקררים, הכוונה היא למקום שצריך יהיה להשאיר פנוי) והשיש יהיה קטן, ואילו אם המטבח מסתמך בעיקרו על הכנת מזון רצוי לדאוג לשיש גדול וכיור נוח שניתן יהיה לעשות בו את פעולות המטבח ביעילות ובקלות.

כיצד מומלץ לקבוע את העיצובים של מטבחים מודרנים?

אם הבית המודרני שלכם הוא בית הייטק, המבוסס בעיקרו על הצבעים הלבנים, ראוי שגם המטבח יהיה לבן, ומבוסס על עיצוב דומה. כעת נשאלת השאלה כיצד לקבוע את הפרזול, ידיות הארון, ועיצוב הכיורים. העצה שלנו היא להתמקד בגודל המטבח. מטבח קטן יזדקק למוצרים משלימים קטנים, ולהיפך, כדי לשמור על הסימטריה של כל רכיב חיצוני. באשר לצבעים, אם יש הרבה תאורה טבעית באותו מטבח, ראוי לשים צבעים כהים על מנת לאזן את הבהירות במטבח ובכך למנוע סנוור, ולהיפך: אם המטבח חשוך, מסתמכים בעיקר על פרזול וכיורים בהירים.

מחירים של מטבחים מודרנים

המחירים נקבעים על פי רמתו של המטבח: הדקורציה שלו, רכיבי העיבוד שלו, ועמידות המוצרים שבתוכו. ככל שנתוני המטבח גבוהים ומחמיאים יותר, כך המחיר צפוי לעלות. גם לגודל המטבח יש השפעה על המחיר, שכן מטבח שנראה כמו מטבח אחר, אך יותר גדול או יותר קטן – ישנה את מחירו ביחס ישר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *