מטבחים- איך לעצב מטבח בצורה הכי נכונה לנו ומה צריך לדעת לפני שפונים לחברת מטבחים.

ההתרגשות באוויר, הראש מתחיל לעבוד שעות נוספות ויש הרגשה של חשש מעורבב עם צפייה לקראת עיצוב המטבח החדש שלכם. אל אם כן אתם עוברים לדירה חדשה ואז עיצוב הבית הוא ההתרגשות המרכזית שלכם אך בכל זאת, אנחנו חייבים להודות שבמטבח יש משהו מעבר, אני מסתכל עליו כחדר המעניין והמספק ביותר בבית, אפילו יותר מחדר המיטות, קריצה קריצה.

היצירה היא חלק מכולנו וכאנשים בוגרים בדרך כלל אין לנו איפה לממש אותה, החיים שחקו אותנו, אנו עובדים כל רוב היום וחוזרים הביתה עייפים, אך כאשר מגיע הזמן לארוחה טובה, היצר היצירתי בה על סיפוקו וזו הגדולה שיש במטבח, בגלל זה המשיכה לחדר הזה דומה למשיכה לאישה יפה. התשוקה קיימת בשני המקרים.

לכן כאשר מעצבים מטבחים, יש לשים את הרגשות שלנו למטבח בעדיפות ראשונה והן אלו שיובילו אותנו למטבח המושלם. מה שמביא אותנו למסקנה היחידה והעיקרית שהעיצוב ויופיו של המטבחים הם העיקר בכל מטבח באשר הוא והם צריכים לבטא את רגשותינו. המטבח מייצג את מי שאנחנו מבפנים הרבה לפני שהוא מקום שמכינים בו אוכל והוא מצליח לעשות זאת בדיוק בגלל זה. ישנם מעצבים ומומחים למטבחים אשר שמים את הפרקטיקה לפני הכל והיא זאת שמעצבת את המטבח, אך זוהי התעלמות טמאה מהצד האמנותי והעמוק שהמטבח מייצג וזה קרוב לחטא לפעול בצורה שכזאת.

חשוב מאוד למצוא את האדם הנכון שיתכנן אתכם את המטבח, שהרי עיצוב מטבחים זו לא משימה פשוטה בטח אחרי שמבינים את המשמעות העמוקה שעומדת מאחורי החדר הכל כך חשוב הזה. אז אחרי שמצאתם את האדם שיבין אתכם ומבין מעצמו את מה שצריך לקבוע איך יראה המטבח אתם יכולים להתחיל לחשוב ביחד איתו על המטבח המושלם בשבילכם. אתם תתארו מה אתם רוצים והוא יתרום את חלקו המקצועי וכך תצרו את השילוב המושלם, בשיתוף פעולה של מוח מומחה ורגש אמיתי שמבין מאיפה הוא בא ולמה.

ישנם אנשים שלא יבינו על מה אנחנו מדברים פה, אך אני כותב מילים אלו לאנשים אשר יודעים יופי מהו וראויים לו בדיוק ואך בגלל שביכולת להבין בין היתר את המאמר הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *