מחיר מכשיר אשראי נייד | סליקת אשראי | מכשירי סליקה – מכשיר אשראי נייד

מכשיר אשראי נייד

אף פעם לא הייתי חזקה בטכנולוגיה, תמיד כשהייתי צריכה ללמוד להשתמש באחד מהמכשירים החכמים בני זמננו, הייתי נתקפת חרדה בשלב הראשון ואחרי שהייתי מצליחה להתגבר הייתי חייבת עזרה של מישהו שילמד אותי צעד אחר צעד, שלב אחר שלב את השימוש במכשיר החדש.

כך גם כמעט קרה כאשר הכנסתי לחנות שלי מכשיר אשראי נייד, בתחילה ניתקפתי לחצים כיוון שלא ידעתי איך להשתמש בו כלל. הורגלתי מאז ומתמיד להשתמש במכשיר סליקה ישן מכני ולא ידעתי מה זה אומר מכשיר אשראי נייד, אמנם החברה שממנה רכשתי את המכשיר אשראי נייד היו אדיבים וסבלניים אתי בצורה יוצאת מהכלל, אך האתגר שלי עדיין היה להבין איך להשתמש בו בשטח בשעת מעשה. כך שהגיע המכשיר ופתחתי את הקופסה וזהו. מכאן לא ידעתי כיצד להמשיך. למזלי אחד מנציגי החברה עמד לרשותי בטלפון והסביר לי איך להשמיש את המכשיר אשראי נייד בפעם הראשונה. זה אכן היה מאתגר מאוד וזה גם קרה בזמן אמת בחנות כשהיו לקוחות , כך שהייתי צריכה להתמודד בו זמנית עם הכל, אך למזלי כולם היו מאוד סבלנים אתי ואיפשרו לי לבצע את משימותי. כך קרה שהצלחתי להשתמש במכשיר אשראי נייד בפעם הראשונה ללא ידע מוקדם וללא רקע טכנולוגי, ואם אני הצלחתי לבטח כל אחד יכול! אכן זהו מכשיר פשוט וקל לתפעול ואני שמחה שבחרתי אותו לחנות שלי.

ועכשיו המכירות בחנות שלי אכן מתנהלות ביעילות רבה יותר, מאז שיש ברשותי את מכשיר אשראי נייד החיים הפכו פשוטים יותר. אני יוכולה לנוע אתו בין החנויות שלי, אני יכולה לקחת אותו לקומה העליונה של החנות ולחייב שם את הקונים או לרדת אתו לקומת הטרקלין ולחייב מכירות שנעשות שם. ולמעשה האפשרויות הן רבות כשיש ברשותי מכשיר אשראי נייד, עד כדי שאני לא ממש זוכרת כיצד הצלחתי לנהל את המכירות והתשלומים בחנות לפני שהיה ברשותי. ואכן היה בכך חוסר נוחות כאשר שיטת התשלום לא תאמה כלל לאופי הדינמי של המכירות שלי, ובהחלט תמיד נתקלתי בקשיים ובעיות שלא ידעתי כיצד להתמודד אתם, עד אשר המליצו לי על הפתרון היעיל שבהחזקת מכשיר אשראי נייד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *