מזנונים במבצע – מכירה יצירתית

 

מזנון הוא רהיט מאוד יקר בבית ולכן מדובר ברהיט שאנשים לא ממהרים להחליף אותו אם אין ברירה. אנחנו רואים זאת חדשות לבקרים בחנות רהיטים שבה אני עובדת. הרהיטים שנמכרים הכי הרבה הם ארונות בגדים, אחרי כך ספות, יש גם מיטות ובסיסי מיטה ולבסוף מזנונים. בשל כך אין לנו ברירה ואחת לתקופה אנחנו יוצאים במבצע של מזנונים במבצע. הרעיון של המבצע הוא כפול, גם להביא אנשים לרכוש מזנונים כי אין כל יום מזנונים במבצע ויתרה מכך להביא תנועה רבה יותר של אנשים לחנות אשר תעלה את המכירות בלי קשר. שמנו לב שכאשר אנשים כבר מגיעים לחנות הם קונים הרבה יותר מאשר רק את הרהיט שלשמו באו. לפיכך משתלם לנו להוזיל במחיר עבור המזנונים באמצעות מזנונים במבצע ולהביא לכך שאנשים ירכשו עוד רהיטים במסגרת רכישת המזנון במבצע משום שברגע שכבר נמצאים בחנות רהיטים קשה להתכחש לפיתוי להתחדש בעוד כמה רהיטים.

כאשר אנחנו יוצאים במבצע של מזנונים במבצע אנחנו משנים את האופן שבו מסודרת החנות כך שהקולקציה החדשה תהיה בפתח החנות ואז רק בסופה יהיו המזנונים במבצע. באופן זה הלקוחות נדרשים להיכנס לחנות וללכת לכל אורכה על מנת להגיע למזנונים במבצע. הטריק הזה נוצר על מנת שעד שיגיעו למזנונים הזולים יותר, יהיו רהיטים אחרים שימשכו את תשומת הלב שלהם הם יעדיפו לרכוש אותם. באופן זה אנחנו משיגים מטרה כפולה, גם נמכור את המזנונים שאנחנו רוצים להוציא מהחנות על מנת שיתפנה מקום לקולקציה חדשה וגם אולי נצליח למכור עוד ריהוט במחיר מלא.

המזנונים שאנחנו עושים עליהם מבצע פעם בעונה בדרך כלל הם מזנונים שהיו פחות מבוקשים במשך כל העונה. או שהצבע שלהם מאוד ייחודי ולא קולע לטעם של רוב האנשים – כמו למשל מזנון בצבע פיסטוק או מזנון בצבע אדום. לחילופין מדובר על מזנונים ארטיסטים אשר מדובר בעיצוב מאוד ייחודי ולא כזה שרוב האנשים יצליחו להתחבר אליו. כאשר אנחנו מחליטים לצאת במבצע זה כי כבר ברור לנו שלא נצליח לקבל עליהם את המחיר המלא ולכן עדיף לנו לקבל מחיר חלקי מאשר שיישארו בחנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *