מוצרים לבית – רכש מורכב

 

כל עולם הצרכנות ידוע בבעיה המרכזית שלו- מדובר בבור ללא תחתית. לא משנה כמה קונים תמיד חושבים שאפשר עוד. אם מדובר בעולם המטבח- תמיד אפשר עוד צלחות ועוד כוסות ואפילו עוד סירים ומחבתות. אם מדובר בעולם כלי המיטה- תמיד אפשר לרכוש עוד ציפיות ועוד סדינים וכמובן עוד שמיכות וכריות. התחום שבו יש הכי הרבה קושי והוא ממש בבחינת בור ללא תחתית הוא תחום המוצרים לבית. זהו תחום שפשוט אינו נגמר. מוצרים של עיצוב הבית, מוצרים לייעול האחסון בבית, מוצרים שהופכים את הבית לתחושה של בית. מדובר בתחום ענק שכל הזמן מתחדש ולכן תמיד יש עוד ועוד מוצרים לבית שאפשר לקנות. הם יכולים לבוא בכל מיני סוגים של מחירים.

כך למשל תומך ספרים. תומך ספרים הוא ללא ספק חלק מהקטגוריה של מוצרים לבית אבל יש כל מיני סוגים של תומכי ספרים ולכן יש גם שינוי במחיר. סוג נוסף שלהם יכול להיות בעולם של מוצרי חשמל. גם מוצרי חשמל יכולים להיתפס כמוצרים לבית ולכן אפילו תנור או מיקרו גל יכולים להילקח בחשבון. מאוד מומלץ לפני שמרהטים את הבית לחשוב מה רוצים שיהיה בכל מקום שאם הולכים לחנות אשר מוכרת מוצרים לבית ולא חושבים מראש כל עיצוב הבית, עלולים לקנות הרבה מאוד דברים שבכלל לא צריכים וחבל. יתרה מכך, כאשר עושים תכנון מוקדם ויעיל, ניתן למנוע כל מיני אכזבות מיותרות של בזבוז זמן בחיפוש דברים לא רלוונטיים.

חשיבה מראש על מוצרים לבית תביא לכך שיהיה קל יותר לרהט בדיוק כמו שרוצים ולא יהיה שום צורך בפשרות מיותרות על מוצרים לבית שלא מעוניינים בהם. בגלל זה, כאשר אני רוצה לשנות דברים  בבית ולעצב אותו מחדש אני בדרך כלל קונה מגזים העוסק בעיצוב הבית ומנסה לקבל רעיונות. אחרי שיש לי רעיונות אני משרטטת על דף איך הייתי רוצה שכל חדר יראה ומתחילה לחפש את המוצרים לבית החסרים שאני צריכה לקנות על מנת לעצב אותו כפי שראיתי בדמיוני. באופן זה אני הולכת לחנות לרכוש את המוצרים רק כשיש לי תמונה ברורה בראש למה אני רוצה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *