מהו הארון שלך? -ארון 2 דלתות

בכל מספר שנים,צרכי המשפחה שלנו משתנים ואנחנו מוצאים את עצמנו מנסים להתאים את הבית לצרכים החדשים.

עוד תינוק חדש למשפחה וצריך להוסיף עוד חדר, לצרף את האחים הגדולים לחדר אחד, לרכוש ארון 2 דלתות לבגדים והציוד של התינוק ואולי גם שידת החתלה ומיטה ועוד ארגונים ורכישות שבאות עקב הסידור החדש.

 

שנה חדשה בפתח והילד עולה לכיתה א , ושוב החלטות שונות בנוגע לארגון וסידור הבית. כיצד נוכל להכניס שולחן כתיבה וספריה חדשה במקום המצומצם ביותר שיש לנו בחדר שלו.

 

ושוב עושים חושבים, האם להוציא את הארון הגדול ולקנות ארון 2 דלתות במקומו כדי להשאיר מספיק מקום גם לשולחן הכתיבה.ככל שהילדים גדלים הצרכים שלהם משתנים, הם צריכים יותר מקום לעצמם ומרחב פרטי. גם הציוד בבית גדל ואנחנו מנסים בכל כוחנו לא לאגור ציוד.

 

בכל מספר חודשים אנחנו עושים מיונים בצעצועים של הילדים והציוד הביתי וחושבים כיצד אפשר להישאר עם ציוד מצומצם יותר, מה אנחנו חייבים להשאיר ומה אפשר למסור הלאה.

 

לקראת החג עמלנו יחד כל בני המשפחה כדי למיין את כל מה שיש בארונות הילדים בחדרי השינה ובחדר המשחקים המשותף. לאחר שפינינו ארון 2 דלתות בחדר השינה של הילדים, החלטנו להפוך אותו לארון משחקים. ארון 2 דלתות שהיה תמיד ארון בגדים הפך כעת לארון 2 דלתות בחדר המשחקים שמכיל את המספר המצומצם של המשחקים שהחלטנו להשאיר.

 

הארגון בארון 2 דלתות הינו נח ומושלם בדיוק למטרה הזאת. מה גם שהחלל המצומצם בארון 2 דלתות יכריח אותנו להישאר עם כמות מצומצמת של צעצועים. כך שכל פעם שיגיע משחק חדש נצטרך להוציא אחד ישן.

 

כך בכל שנה כמעט אנו משחקים בסידור ושינוי הבית, כאשר נכנס ארון אחד ויוצא ארון אחר, נוספת עוד שידה ושולחן כתיבה והריהוט משתנה, הסידור מוחלף ומנסה להתאים עצמו לחיים הדינמיים של משפחה צעירה שהילדים גדלים בה כל כך מהר ובכל שנה כמעט נולדים צרכים חדשים.

 

אנחנו משתדלים להיות קשובים גם לילדים, ולהבין מהם את הסדר שנח להם בחדרים שלהם ובבית בכלל. חלק חשוב מההתנהלות בבית ובשגרת היום המשפחתית תלויה גם במבנה הפיזי של הבית ובעיצוב הפנים שלו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *