מבצע עסקאות אשראי ברשת? -חברות סליקה באינטרנט

הקידמה הובילה אותנו במהירות לשוק מסחר בו הרכישות לא חייבות להתבצע עוד פנים מול פנים. העמדה של קונה מול מוכר הולכת ודועכת עם התפתחות המסחר ברשת.

 

קניות אונליין, אתרי מכירות באינטרנט וחנויות מכוונות מאפשרות כיום רכישות ממרחק וללא כל מאמץ פיזי.

 

כדי לגבות את הקניות ברשת קמו חברות סליקה באינטרנט שמבצעות את העבודה מאחורי הקלעים.

הקונה מצדו יושב ומוסיף עוד מוצרים לסל הקניות שלו וחברות סליקה באינטרנט מבצעות עבור המוכר את העבודה ומאפשרות לו הכנסה מהמכירה ללא כל מאמץ מצדו.

 

סוג זה של מסחר שאינו ממהר לצאת מהבית, בו כל הצדדים חבויים ולא מכירים זה את זה אך סומכים זה על זה מתאפשר לרב בזכות אותן חברות סליקה באינטרנט שמבטיחות למוכר כי התשלום יתבצע כראוי וחשבונו של הקונה האלמוני שמסתתר אי שם מאחורי מסך המחשב בביתו, יחוייב.

 

כיום אין כמעט אחד שלא התנסה בקניות ברשת. רבים מבני דור ה y שגדל והתחנך על ברכי הרשת האינטרנטית מרגיש בנוח לערוך את הרכישות של, ו אונליין ולשלם דרך חברות סליקה באינטרנט.

הדור המבוגר יותר בני דור ה X, מתקשה יותר להתחבר לקניות ברשת ורבים נוהגים בחשדנות רבה כלפי קניות באינטרנט. הם מביעים חששות מפני חוסר ביטחון של הפרטים האישיים שלהם העשויים לנדוף למקומות שאינם רוצים שיגיעו לשם.

לצורך כך חברות סליקה באינטרנט מספקות עבורם את הביטחון וההגנה של פרטי האשראי שלהם וגם האנשים שחוששים ביותר, כשאר יודעים שיש מי ששומר על פרטיותם וביטחונם, ירגישו בנוח לבצע תשלומים אונליין.

 

חברות סליקה באינטרנט מהוות גורם חשוב המקשר בין הקונה והמוכר ולא רק בזכות הפן הטכני של חיוב חשבונו של הקונה וזיכוי המוכר, אלא גם מבחינה הפסיכולוגית המאפשרת לקונה הרגשת ביטחון והבננ כי יש עוד צד במכירה , צד שלישי שעושה את פעולת החיוב ודואג כי העיסקה תתבצע בצורה בטוחה ואמינה. כך גם הקונה וגם המוכר זוכים לצד שלישי המעניק להם שירות וגם ביטחון כדי שהעסקאות יבוצעו כהלכה.

כך חשיבותן של חברות סליקה באינטרנט הוא חלק גדול מכח הקניה והמכירה ברשת האינטרנטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *