ספרי תמונות אישיים

כיצד להכין ספרי תמונות אישיים כמתנה

אין ספק שהמתנה הטובה ביותר שאתם יכולים להביא לחבר/ה, בן/בת זוג, אח, אחות או כל חבר ומכר שהוא עמו יש לכם מערכת יחסים אישית ומיוחדת – הם ספרי תמונות אישיים על הקשר ביניכם.

לאחר שהשתכנעתם והחלטתם כי ספרי תמונות אישיים הם המתנה הטובה ביותר לציון הקשר, נותר החלק המורכב יותר – הכנת הספר עצמו. אל חשש, זה לא מסובך כמו שזה נשמע, ובעזרת השלבים הללו תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר:

אספו תמונות של הרגעים היפים שלכם

עם כל הכבוד לעיצוב ולכיתוב, ספרי תמונות אישיים הם קודם כל התמונות עצמן. אל תתפשרו על התמונות בשום צורה – לא על האיכות, הגודל ובוודאי שלא על הרגעים הנצורים בתמונה. זה השלב הארוך יותר שכן בוודאי יהיו תמונות שקשה יותר להשיגן, אך התאזרו בסבלנות כי זה שווה את החיוך של מי שתכינו לו את המתנה ברגע שהוא יראה את התמונות אותן עמלתם קשה כדי להשיג.

בחרו סגנון שתרצו את ספר התמונות שלכם

בין אם אתם משקיעים מזמנכם ומעצבים ספרי תמונות אישיים לבד ובין אם אתם הולכים על הדרך הקלה ונותנים למומחים בתחום לעשות זאת, הסגנון העיצובי של הספר ייבחר על ידכם. קחו גם את עניין זה לכיוון האישי ובחרו סגנון שמייצג ומסמל דברים מסוימים בקשר ביניכם, שייחודיים רק לכם. כמה דוגמאות: אם אתם אוהבים לטייל ביחד – סגנון של טבע פראי יתאים בהחלט, אם הופעות זה הקטע המשותף שלכם – ניתן לעצב את הספר שכל עמוד מייצג במה אחרת, אם אתם חברי ילדות – הקפידו על סגנון כרונולוגי המראה על ההתפתחות שעברתם יחדיו במהלך השנים (כל אחד לחוד ושניכם ביחד). אם זה אלבום תמונות לחתונה מומלץ על עיצוב לבן ונקי.

התאימו כיתוב המנציח את האירוע

נכון שבהכנת ספרי תמונות אישיים, כל שלב בתהליך הינו אישי ואינטימי, אך הכיתוב הוא החלק בו אתם צריכים להביא לידי ביטוי את הקשר האישי שלכם ברמה הגבוהה ביותר. הכיתוב הוא לא סתם השלב האחרון בתהליך, שכן הוא צריך להתאים לתמונות שאספתם ולסגנון שבחרתם. הכיתוב יכול להיות עמוק ורגיש, חמשירי ומצחיק, קצר וקולע או כל סגנון אחר של כיתוב שיגרום למילים לרגש ולעלות חיוך על פניו של מקבל המתנה.

ספרי תמונות אישיים הם מתנה המשאירה זכרונות לעד, היא לא מתנה חומרנית ומאפשרת העברת רגשות אחד כלפי השני, בנוסף תוכלו למצוא מבצעים משתלמים של הדפסת ספר תמונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *