טלויזיה – צפייה בחוויה אחרת

 

לאור כל ההתפתחות הטכנולוגית האדירה של הקדמה בעשור האחרון בצעדי ענק, גם תחום טלוויזיה ורכישת טלוויזיה מסוגים שונים הפכה לחדשנית ושונה, כאשר בכל רגע יוצאים דגמים חדישים יותר המשלבים טכנולוגיות צפייה מתקדמות אחרות. טלויזיה זו הכבדה והמסורבלת שאפשרה צפייה במימד דומה ואפשרה גם בחירה בודדת של צפייה בשחור לבן או בצבעוני עם אפשרות יחידה לחבר גם מכשיר וידאו להקלטת תכניות באמצעות צפייה בקלטות- טלויזיה מסוג זה הוא כבר נחלת העבר. עם השנים טלוויזיה זו יצרה גם חיבור לכבלים אך עדיין באותה רמת צפייה חד ממדית ללא מגוון של אפשרויות בשימוש בשלט טלויזיה, באפשרויות הקלטה, מגוון של קליטת ערוצים, חיבורים לחברות כבלים שונות וכיוצא באלו. כיום טלויזיה היא למעשה מסך פלזמה דק המגיע בגדלים שונים ללא הגבלה, ועם זאת באיכות צפייה, ברזולוציה ובחדות איכותיות יותר שאינה יורדת גם עם מסך הטלויזיה ענק ומשלב יותר פונקציות לתפעול. טלויזיה מצורת הפלזמה אפשרה מאז צפייה בחוויה אחרת למשתמשים.

כיום הטכנולוגיות המשולבות בסוג זה של טלויזיה הן חוויות צפייה באיכות גבוהה יותר עד להקפדה בכל פרט- חדות הצבע, איכות הסאונד ועד לאפשרות לצפייה ברמת איכות קולנועית וצפייה בתלת מימד. טלויזיה כיום היא בחירה בין מסכי פלזמה או אל סי די עם מחירים שהולכים וצונחים עם הזמן ועם יתרונות וחסרונות הקיימים בטכנולוגיות השונות של טלוויזיה פלזמה או טלויזיה אל סי די. למרות שהמסכים השטוחים של טלויזיה כיום כאמור מאפשרים חווית צפיה באותה רמה גבוהה ישנם הבדלים במגוון השירותים שמוטמעים במכשירים.

למשל טלויזיה פלזמה המאפשרת גם חיבור חכם לרשת האינטרנט או לצפייה במצגות תמונות, להאזנה לשירים באמצעות חיבור ליו אס בי, לחיבור מערכות שמע לסאונד מקיף וטוב יותר בדומה למערכת קולנוע ביתית לעומת טלוויזיה פלזמה שאינה כוללת אפשרויות כאלו. טווח המחירים של טלויזיה נע בהפרשי אחוזים גדולים, בהתאם למגוון האפשרויות והשימושים הכלולות בהן, אולם השוק שומר על מחירים סבירים וממוצעים עד לרכישת טלויזיה כיום בכמה מאות שקלים עם אפשרות למשלוח עד הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *