קנבס, ציור

חמישה יתרונות למה כדי לכם לעבור להדפסת תמונות על קנבס

אמנים, שוחרי אומנות, חובבנים, או סתם אנשים שמחפשים דרך יפה, מקורית ואישית לקשט את קירות ביתם

אין ספק שטרנד תמונות הקנבס חלחל לכלל האוכלוסייה, ונחל פופולריות והצלחה רבה. הדפסת תמונות קנבס זוהי דרך מצוינת להמחיש ולשמר את הזיכרונות שלכם, להציג את האני הפנימי שלכם, ולבחור תמונות שסוף סוף יהיו בול, אבל בול בטעם האישי והייחודי שלכם.

תמונות קנבס מגיעות כיום בכל הצבעים והצורות, בכל הגדלים, ומוצגות בכל קיר לבן חלק ומשעמם שזועק להוסיף לו קצת צבע לחיים. בין אן מדובר בבתים הפרטיים, במקומות ציבוריים כמו מסעדות ובתי קפה, בבתי עסק ובמשרדים, וכן בגלריות ובמוזאונים הנחשבים. תמונות הקנבס נוגעות בכולנו, ודוחקות הצידה את הדפסת התמונות המסורתיות.

הדפסת תמונות הקנבס נחלה הצלחה מסחררת, ולא בכדי. לתמונות הקנבס יתרונות רבים שלא ניתן להתעלם מהם:

  1. איכות הגימור המקצועי של הדפסת התמונה – תמונות על בד קנבס מודפסות מעניקות לתמונות או לציורים שלכם מראה יוקרתי יותר, מקצועי יותר ובעיקר – איכותי יותר. כמו כן, בגלל המבחר הרחב של הגדלים המוצעים בשוק, ניתן לשלב מספר תמונות קנבס קטנות בגדלים שונים וליצור מהם קולאז' שיהפוך את הבית שלכם למוזיאון או גלריה אומנותית במיוחד.
  2. תשכחו מהמסגרת – בעבר, כאשר היינו רוצים לתלות תמונה על קירות הבית שלנו, היינו דואגים לשלוח את התמונה תחילה למסגרייה, על מנת שיוסיפו לנו מסגרת מתאימה, כדי שנוכל לתלות אותה. במקרה של תמונות הקנבס, אפשר להפרד יפה מאוד מהמסגרת המיושנת ולהתקדם לעבר העתיד. תמונות קנבס מורידה את הצורך במסגרות כבדות ומגושמות שיעניקו לתמונות שלכם תחום מוגדר וברור ובכך לפגוע ביופי התמונות. את תמונות הקנבס שלכם תוכלו לתלות על הקיר ללא כל בעיה, בפשטות ומהירות ללא כל פגיעה ממשית בקיר.
  3. עיצוב והתאמה – בשונה מתמונות רגילות, תמונות קנבס נחשבות כפריט עיצובי בבית שמתאים לכל סוג של עיצוב. כך שלא משנה כיצד הבית שלכם מעוצב, באיזה גוונים או דרך, תמונות הקנבס יהוו תמיד כפריט משלים לקו העיצובי, כיוון שהם לא תחומים באף מסגרת שמצריכה איזהו שהוא טאצ' עיצובי. התמונות עצמן הן סוג של עיצוב ועומדות בפני עצמן. כך שתוכלו לבחור איזו תמונה מתאימה לאיזה אזור בבית, ולהחליט שאתם מדפיסים אותה על גבי בד הקנבס.
  4. תמונות איכותיות – כאשר אתם מבצעים הדפסת תמונה על בד קנבס, דעו כי מדובר בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, השומרת על איכות התמונה, ואף מעצימה אותה. תמונות קנבס הן תמונות באיכות גבוהה במיוחד, ומעניקות מראה חד של התמונה, אשר אותה ניתן להגדיל או להקטין בהתאמה לגודל הקנבס שלכם. בנוסף, תמונות קנבס אינן נוטות להשחק מהר, ועל כן, המראה האיכותי המוגמר יישאר איתכם לשנים רבות קדימה.
  5. הכי הכי חשוב – זיכרונות אישיים. תמונות קנבס הן למעשה תמונות שלכם בלבד. משמע שהמקוריות חוגגת. לא תוכלו למצוא תמונות כאלה בבתים אחרים, כיוון שמדובר בתמונות אישיות שלכם שאתם בחרתם. מעבר לכך, תמונות קנבס הינה דרך מצוינת להנציח זיכרונות חשובים על מנת שייזכרו לנצח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *