ביטוח מקצועי | ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח לבעלי מקצוע

ביטוח מקצועי

 

ביטוח מקצועי הוא חוזה של אחריות מקצועית כלפי האדם התובע.

בין תוכניות הביטוח השונות קיימים הבדלים, ניתן לראות שישנם תוכניות ביטוח של ביטוח מקצועי,  טרם אשר בוחרים בביטוח מומלץ וכדאי לבדוק את כל תנאי הביטוח השונים הקיימים, וכאשר בוחרים בביטוח מסוים אז צריך לראות שאותו ביטוח דואג עבור כל הצרכים שאותו מבוטח זקוק להם.

 

ביטוח מקצועי הוא ביטוח אשר מגן על המבוטח מפני תביעות, הביטוח איננו מכסה תביעה אשר אירעה בתקופת הביטוח אלא תביעה שהוגשה לאחר סיום תקופת הביטוח.

ביטוח מקצועי מיועד עבור אותם אנשים שעובדים במקצועות חופשיים ויכולים להיות נתונים בכל רגע תחת תביעות של מטופליהם משום שמטופליהם מרגישים שנעשתה להם רשלנות, על כן ישנם ביטוחים שעוזרים להשמר מפני אותם לקוחות שתובעים את המטפלים שלהם.

הכיסוי הביטוחי ניתן עד לגובה של גבול האחריות שמוסכם עם חברת הביטוח ושנקוב בפוליסה.

 

ביטוח מקצועי הוא ביטוח שנועד בכדי לכסות נזקי גוף או נזקי רכוש של צד שלישי.

אם קרה מצב שנגרם נזק למטופל כתוצאה מרשלנות של המטפל והכל תחת תמימות או טעות של המבוטח במסגרת העבודה.

אנשים אשר עובדים כרופאים או בתחום רפואה אלטרנטיבית הם אנשים שנתונים תמיד בעבודה שהיא עם מטופלים ועל כן ביטוח מקצועי הוא דבר הכרחי ונחוץ עבורם, בכדי שהם יהיו שמורים מפני תביעות ולא יגרם להם נזק בכך שהמטופלים תובעים אותם עקב רשלנות מסוימת שנעשתה כלפיהם.

 

לביטוח המקצועי אין תנאים ועל כן ניתן למצוא הבדלים שקיימים בין תוכניות הביטוח השונות, בכל ביטוח ניתנות תוכניות אחרות ועל כן יש צורך לבדוק מהו הביטוח המתאים ביותר עבורכם אשר יעניק לכם מענה על כל הצרכים שלכם בידיעה שיש לכם חברה שעומדת מאחוריכם ומנהלת עבורכם את כל אותם עניינים.

יש צורך להתאים גם את ההתקשרות הנכונה כלומר את ההתנהלות עבור אותם מקרים שבהם המבוטח מתכנן פעילות בחו"ל.

 

ישנם סוכנויות רבות של ביטוחים שמהם אפשר לרכוש את הביטוח הרצוי.

ואכן אין ספק שביטוח מקצועי זוהי הדרך הנכונה והטובה בכדי לשמור על מקום העבודה בעת שעובדים בעבודה חופשית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *