ארונות בגדים לחציבה בקיר

סוגים שונים של ארונות בגדים

מאז ומתמיד ארונות בגדים העסיקו את ציבור הדיירים, ולעתים גם את הדיירים השוכרים דירה, אם החוזה לא כלל רהיטים ואחסון. ארונות בגדים הם ארונות שבניגוד לעבר, יש חשיבות מרחיקת לכת לעיצוב שלהם. אלו ארונות שנראים באופנים שונים לחלוטין, בצורות, בצבעים ובממדים שונים לגמרי אחד מהשני. ארונות בגדים יכילו תמיד מראה שונה, למעט מקרים בודדים בהם מדובר בסדרה של ארונות הזזה, ואז יהיה איזשהו דמיון, אולם על פי רוב צפוי הבדל בצבע, בגודל ידיות הפרזול, ובסממנים חיצוניים זוטרים נוספים. בחירת ארונות בגדים מומלצת היא ארונות מוזזים, כלומר – ארונות עם דלתות הזזה להגפה הצידה. ארונות אלו חוסכים לכם נפח דלת פתיחה, ולעתים עשויים לחסוך במקום נוסף כפי שכעת נלמד.

רוב ארונות הזזה נועדו לחציבה בקיר, אולם יש גם ארונות בגדים עם דלת מוזזת שלא מיועדים לחציבה, למשל ארונות עם ממד עומק קטן וממד גובה ורוחב גדול. אם ממד העומק לא גדול, אין טעם להשקיע בחציבה של הארון. ארון שעומקו הוא 60+ ס"מ בדרך כלל היינו משתדלים לחצוב. יחד עם זאת, חשוב להבין שהחציבה לא אפשרית בכל בית, כי זה תלוי במצווה של קירותיו, והאם יש קיר עבה שיכול להכיל נפחי כפול מגודלו הרגיל, הוא הנפח של גוף הארון אשר יוטמע בקיר.

הארונות תמיד מגיעים דקורטיביים ומעוצבים

ארונות בגדים שהם ארונות הזזה תמיד ייראו מותאמים אישית לבית הלקוח, וזאת משום שגם מחלקת העיצוב שלנו עבדה קשה, ותחת ניסיון כביר, על מנת להתאים את הארון לביתכם, וגם משום שהארון כמוצב גולמי נראה מעוצב ומהווה יצירת אומנות של ממש. חלק מהארונות מכילים זכוכית עם גרפיקה בהתזת חול ולעתים גם גרפיקה צבעונים המסוגלת להחליף את התמונות בבית.

כיצד למצוא ארונות בגדים כאלה במבצע?

על מנת למצוא אותם במבצע, עליכם לחבור לחברות היצרניות, או ליבואניות על מנת לברר אם מגיע לך מחיר טוב יותר אצלן, מה שקורה לא מעט בהסכמי סחר בין יצרנים ליבואנים. חשוב לדאוג שהקנייה כוללת גם אספקה והתקנה מלאה של הארון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *