ארונות בגדים במבצע- נלמד להבדיל בין איכותיים ללא שווים

כולנו מכירים את השלטים והפרסומות האינטרנטיות שמתהדרות במילים ארונות בגדים במבצע, אך באותו השניה אנו חושבים על ארונות בגדים ברמה לא גבוהה. אבל יש ארונות בגדים במבצע שהם איכותיים ששווה לקנותם.

כדי למצוא את הארון בגדים במבצע המושלם צריך קודם כל להכיר את התחום, לדעת מהם סוגי הארונות הקיימים בשוק, סוגי העץ, סוגי דלתות, פתרונות אחסון שונים, פטנטים ומה קניה של ארון כוללת. לאחר מכן אפשר לצאת ולחפש.

לפני כן כמה דברים שחייבים לעשות לפני כל קניית ארון.
בחירת הגודל צריכה להיעשות לפני שיוצאים מהבית, מידות העומק הנפוצות הם בין 60 ל66 סנטימטר ואורן הארון משתנה בהתאם לדרישות ולמס' הדלתות. הגובה נע בין 210 ס"מ עד גובה התקרה. כמובן שכל ארון תלוי בגודל החדר ובצרכים האישיים שלנו, אם החלל הוא קטן יחסית תמיד אפשר לרכוש ארון עם דלתות הזזה שלא צריכות מקום נוסף כדי להיפתח וארון בגובה התקרה כך שננצל את המקום שהארון תופס מהרצפה עד תום.

עכשיו לבחירת סגנון הארון, כאשר בוחרים ארון בגדים הסגנון צריך להיקבע לפני ועל פי החדר שמלא ברהיטים, כאשר קונים ארונות בגדים במבצע כדאי לעשות ההפך, קודם כל לצאת ולראות את הארונות, כיוון שהארונות בגדים במבצע הם בכמות מוגבלת ואין לנו את כל האפשרויות אז עדיף לפעול ככה.

כאשר אנחנו מגיעים לחנות הרהיטים צריך להתחשב בכמה דברים:
הראשון הוא סוגי העץ- סנדוויץ,אלון, סיבית, עץ מלא, ועצים יקרים יותר שקשה להאמין שהם יהיו במבצע. סיבית הוא העץ הזול ביותר והוא פחות מומלץ בשביל ארון בגדים, עץ הסנדוויץ הוא נפוץ מאוד אך לא הכי מומלץ, עץ אלון נפוץ מאוד בחדרי ילדים, והעץ המלא הוא המומלץ ביותר לארונות בגדים, איכותי נמדדת על פי סוג העץ וצפיפותו.

סוגי הארונות מתחלקים לשניים ויש את דלתות הפתיחה ודלתות ההזזה- ארונות עם דלתות פתיחה זולים יותר בדרך כלל, והם מתאימים לעיצוב כפרי אותנטי. דלתות הזזה הם יקרים יותר ומתאימים לעיצוב מודרני.

כאשר קונים ארונות בגדים במבצע חשוב לבדוק את טיב חומרי הפרזול וזאת על ידי שאלת המוכר מהי החברה שמספקת את החומרים ולאחר מכן בדיקה בגוגל על אותה חברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *