ארון 3 דלתות – הגודל האולטימטיבי

 

אם אתם משפחה קטנה, זוג שצורך המון בגדים, נעליים ומותגים, או קבוצה גדולה של דיירים (למשלך משפחה ענקית בה הילדים טרם יצאו מהבית) אתם צריכים ארון 3 דלתות במינימום. זהו ארון גדול, המכסה בדרך כלל חלקים גדולים מהקיר (ובמידה וכל פתח-ארון מאד רחב – זה יכול לכסות גם קיר שלם) ועל כן מיועד לאחסון תכולה נרחבת של בגדים, בשונה מארון 2 דלתות המיועד בדרך כלל לתכולה זעירה של רווקים. ארון 3 דלתות יכול להתאים גם לחדר ילדים בו הילדים ישנים בקבוצה. למשל, אם יש 3 ילדים נהוג לחלק את תא ימין של ה- 2 דלתות לילד אחד, את תא שמאל לילד אחר, ואת התא של הדלת השלישית לילד האחרון, כך שמוציאים ממנו את מוט תליית הבגדים ומתקינים במקומו מדפים.

כיצד נדע ממי לקנת ארון 3 דלתות?

עליכם לפנות לספק מנוסה, שיודע מה הוא עושה מכל כיוון: עם אלו יבואנים ויצואנים הוא עובד, באלו חומרים הוא משתמש, כיצד הוא גורם גם לארון יקר ומבוקש להיות מתומחר בזול, וכיצד הוא דואג שכל מהלך ייעשה עם דאגה מקסימלית לצרכי הלקוח. ארון 3 דלתות, אם כן, צריך להיות מסופק על ידי מקצוענים. כך, למשל, בחנות שלנו תוכלו למצוא שסיפקנו ארונות למיטב הדירות, הבתים והמשרדים. קלענו בדיוק לצרכים של הלקוח שלנו, וסיפקנו לו ארון שישמש אותו ויגרום לו להגשים בדיוק את מה שהוא כמה לו. כך, למשל, אם זה מיועד להיות ארון ילדים אנו נספק לכם רק ארונות מוגנים מפציעות. אם מדובר בארון לרווקים או לזוגות שגרים יחדיו נספק ארון המתאים לעיצוב הבית או הדירה.

מה אתם מקבלים כשאתם קונים מאתנו ארון 3 דלתות?

ייעוץ מלא בנושא ממדי הארון. ייעוץ מלא בנושא מיקומו. ייעוץ מלא בנושא עיצוב הארון. ייעוץ מלא בנושא בחירתו הסופית של הארון מהקטלוג. הובלה עד לבתיכם. התקנה בתוך השטח המיועד בבית. בדיקת הארון על ידי המתקינים, תוך ווידוא שהוא אינו עקום ואינו מעוות באף מקום. לבסוף, יסגרו המתקינים את הארון, יתקנו ויכוונו אותו ויגישו לכם ארון 3 דלתות חדש ומוכן לשימוש בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *