ארון 2 דלתות – הנוחות המשתלמת

 

התלבטתי איזה ארון לקנות לכבוד פתיחת הסטודיו החדש שלי. אחרי הרבה שנים שציירתי בכל מיני סטודיואים אחרים ויצרתי יצירות בהתאם להנחיות של אנשים אחרים הצלחתי לאט לאט לצבור לעצמי מוניטין וליצור יצירות משל עצמי. אחרי שהצלחתי לצבור לעצמי מוניטין מספיק כדי לפתו סטודיו משלי התחלתי לחפש מקום מתאים. תוך מספר ימים מצאתי סטודיו נהדר בשכונת פלורנטין אשר ממוקם מעל כל הבלאגן של השכונה אבל מספיק שקט כדי שיהיה לי קל יותר להתרכז. אחרי ששכרתי את הסטודיו ניסיתי לחשוב איזה סוג של ארון יהיה הנוח ביותר כדי לאחסן את הצבעים שלי, המכחולים ושאר האמצעים שבהם אני משתמשת לטובת הציורים שלי. לאחר שיטוטים בכל מיני מקומות הבנתי שדווקא ארון 2 דלתות יהיה ההולם ביותר עבור הצרכים שלי.

היתרון של ארון 2 דלתות ביחס לארונות אחרים הוא שניתן לבצע הפרדה מובנית בין החלקים של הארון וכך יש פחות צבירה של אבק ושאר מרעין בשין. יתרה מכך, למבנה של הסטודיו שלי ארון 2 דלתות היה מתאים מבחינה עיצובית והרגשתי שאנרגתית הוא מתאים יותר. כמו כן, ארון 2 דלתות קל יותר להרכיב ולפרק ולא ידעתי מה זמן אני מתכוונת להיות בסטודיו הספציפי הזה. ככל שהמוניטין שלי יגדל ויהיו לי יותר ויותר לקוחות אני מאמינה שאצטרך סטודיו גדול יותר משום שאעבוד על מספר יצירות במקביל ולכן גם ארון 2 דלתות אחד לא יהיה מספיק ואהיה זקוקה לכמה.

החלטתי שמשום שאני בתחילת הדרך ארכוש ארון 2 דלתות אחד בלבד בינתיים ובהמשך אחליט אם אני זקוקה לארונות נוספים. החלטתי שבהתאם לכמות העבודה שתעלה אחליט אם אני עוברת לסטודיו גדול יותר או נשארת באותו סטודיו. כמו כן, היה לי ברור שככל שכמות העבודה שלי תגדל אזדקק לעוד מקום אחסון ולכן ביררתי לגבי עלויות של ארון 2 דלתות נוסף, סתם כדי שיהיה לי בקנה לשימוש מאוחר יותר. חיכיתי כבר לסיים את החלק הטכני של ריהוט הסטודיו וחיכיתי בקוצר רוח להתחיל לעבוד ולצייר. סוף סוך החלום שלי התגשם – אוכל לצייר ציורים שלי לפי ראות עיניי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *