מתנה לחגים

אלבום תמונות של כל המשפחה – מתנה נפלאה לחגים

החגים בעוד חודשיים כבר אצלנו , ומזמן לנו מפגש משפחתי מלא שמחה בו המשפחה כולה תשב סביב שולחן החג וגם תחליף מתנות. אחת האפשרויות המעניינות כמתנת חג היא אלבום תמונות משפחתי, מתנה מיוחדת מאוד שתיצוק תוכן משפחתי ושמח לחג.

 

פגישה משפחתית

החגים מאחדים את כל המשפחה יחד סביב שולחן אחד. אחרי שבמשך חודשי הקיץ הארוכים בילינו בחופשות והיינו רחוקים זה מזה שבועות מאחד אותנו יחד. הפגישה המשפחתית כוללת פרטים שונים והכנות מרובות. יש להכין מאכלים מיוחדים, לקנות בגדים יפים לחג וגם לחשוב על מתנות למארחים.

 

לתת מתנה זה עניין לא קל אך בהחלט מהנה. קשה לבחור מתנה שתתאים ותשמח, אך אם מצליחים לחשוב על המתנה הנכונה מרגישים הרגשה טובה ונעימה. בשבועות ופסח מקובל להעניק מתנה למארחים, ורבים בוחרים לתת כלי הגשה או אירוח. אחרים בוחרים להעניק בושם או בקבוק יין. קיימות מתנות שונות ואם אתם מחפשים מתנה מתאימה אולי כדאי שתשקלו לתת אלבום תמונות שיכלול תמונות של כל המשפחה.

 

תמונה משפחתית
כל התמונות החשובות לנצח

אלבום תמונות בעידן הדיגיטלי

אם בעבר תמונות היו דבר מיוחד, וכדי לראות את התמונה שצולמה היה צורך לפתח אותה, הרי שכיום אנחנו כל הזמן מצלמים בסמארטפון ויכולים לראות את התמונה באופן מיידי. לכאורה תמונות אינן מיוחדות כל כך אך אם תיצרו אלבום משפחתי תוכלו לצקת בהן תוכן חדש.

 

אם לא מכניסים את התמונות לאלבום הן נעלמות ואובדות בתהום הנשייה של שאר התמונות שקיבלנו בווטסאפ. כך את אלבום התמונות שבטלפון שלנו מרכיבות תמונות של הנכדים יחד עם תמונות שונות ומשונות שקיבלנו בקבוצות ווטסאפ שונות.

 

כדי להפוך את התמונות שצילמנו למשהו מיוחד נוכל לעשות מהן אלבום דיגיטלי. אלבומים דיגיטלים ניתן לעצב בעיצובים שונים והם מעניקים תחושה של משהו מקצועי שנעשה מתוך מחשבה רבה, גם אם האלבום נעשה בקלות בעזרת תכנה ייעודית.

בילוי משפחתי
שמרו על הרגעים היפים

זה לא מסובך

רבים חושבים שהכנת אלבום תמונות דיגיטלי היא עניין מסובך, אך זה לא כך. קיימים אתרים ותכנות שונות שמאפשרים ליצור אלבום באופן פשוט מאוד. תוכלו לבחור את גודל האלבום הרצוי ואת התבנית בה אתם מעוניינים והאלבום יווצר באופן אוטומטי.

 

החלק המורכב בהכנת האלבום הוא בחירת התמונות, אך הרי אנחנו מדברים על אלבום תמונות משפחתי לכן תוכלו להתרכז בתמונות משפחתיות שונות. אחרי שתבחרו את התמונות תוכלו להכניס אותן לאלבום והתכנה תסדר אותן בסדר המתאים. כעת תשלחו את האלבום ותאספו אותו מהחנות אחרי ההדפה.

 

אלבום תמונות עשוי להיות מתנה נפלאה לחגים של שנת 2018, אך שימו לב שאתם מזמינים אותו מוקדם מספיק. את האלבום יש להכין, להדפיס ולאסוף ולא תוכלו להספיק את כל אלה יום לפני החג. כדאי להתחיל להכין את האלבום מוקדם יותר כדי שהוא באמת יהיה מוכן לחג.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *