אלבום, תמונות, אלבום תמונות, תצלומים

אלבום תמונות מעוצב – למה זה כדאי?

התפתחנו לא מעט מאז ימי אלבומי התמונות המיושנים. חלקם די הפכו למרופטים וחלקם, אנחנו אפילו לא יודעים איפה הם נמצאים

מאז שהעולם הפך להיות דיגיטלי, חווינו פיתוחים וחידושים רבים בנושא הצילום, התיעוד ואלבומי התמונות. היום, אף אחד לא מסתפק באלבום תמונות בצבע עור חום שקונים בחנות. היום, כשמישהו רוצה לתעד את התמונות בתוך אלבום תמונות, הוא הרבה פעמים יבחר באלבום תמונות מעוצב. למה זה כדאי?

אלבום תמונות מעוצב מאפשר לנו להביע את עצמנו ולתת לאלבום נימה אישית משלנו

לעצב ולסדר לפי ההעדפות שלנו וכל זה, אנחנו עושים מהמחשב בבית בלי לשבת שעה בחנות צילום. ניתן גם לסדר תמונות מהסמארטפון או מהטאבלט עם התמונות נמצאות בזיכרון שלהם. עריכת אלבום תמונות מעוצב לא דורשת איזה הורדת תוכנת עיצוב מסובכת או ניסיון קודם בגרפיקה. הממשקים לעריכת אלבום תמונות מעוצב באינטרנט מאוד קלים לתפעול משתמשי הקצה בכל הרמות לרוב, האתרים גם יכילו מוקד תמיכה מצומצם, בצ'אט או בטלפון לעזרת המשתמשים.

עוד סיבה לבחור באלבום תמונות מעוצב היא החיסכון הכספי ביצירת אלבום דיגיטלי

בעוד שפיתוח תמונות היה עולה לנו פר תמונה ויכל להגיע למאות שקלים, היינו צריכים לשלם גם על האלבום, ואם לא היה בו מספיק מקום אז על עוד אלבום. היינו מקבלים אלבומים פשוטים עם אחריות גדולה לסדר את כל התמונות לבד. על אלבום תמונות מעוצב דיגיטלי משלמים מחיר קבוע, והוא כולל את העיצובים, הסדר והשינויים שתבצעו בתוך האלבום. המחיר גם בדרך כלל כולל את ההדפסה. איכות התמונות גבוהה מאוד ובחלק מהאתרים שמאפשרים עיצוב אלבומי תמונות, ניתן לערוך ולשפר תמונות שלא יצאו כל כך טוב או תמונות באיכות נמוכה יותר, כמו כאלה שמצולמות מהטלפון הנייד.

אמור, אלבום תמונות מעוצב יכול לחסוך לכם גם זמן וגם כסף. אך היתרון הגדול ביותר הוא שזה נותן לכם אפשרות לתעד את הזכרונות שלכם באלבום מעוצב בדיוק כמו שאתם רוצים ובדיוק בגודל שאתם רוצים. בשביל להתרפק על הזכרונות לא צריך לחפש ולאתר בתיקיות המחשב, הכל כבר נמצא במקום אחד, באלבום הדיגיטלי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *