לוח ציור

איך מדפיסים תמונה על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס, הפכו לא מכבר לאחד הטרנדים הפופולריים ביותר, בכל הנוגע לתחום ההדפסות הדיגיטליות, העיצוב, והדקורציה. למעשה, הדפסת תמונה על קנבס, נחשבת כשיטה מומלצת במיוחד לשימור תמונות בעידן הדיגיטלי

בזכות הדפסה על קנבס ניתן ליצור תמונות מרהיבות לרחבי הבית, בעיצובים בלעדיים ואישיים, בדיוק על פי רצונכם!

הדפסת תמונת קנבס יכולה להתרחש הודות לטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, שנבעה כתוצאה ממעבר לעידן הדיגיטלי, בו תמונות אינן מפותחות בצורה המסורתית באמצעות פילם. תמונות דיגיטליות, בין אם צולמו במצלמה דיגיטלית, בסמאטרפון, גו פרו, או כל מצלמה אחרת, נשמרות על פי רוב במחשב הביתי, או לעיתים מועלות לרשתות החברתיות. כך נוצר מצב, שאין בתמונות האלה שימוש רב, ומה גם שניתן לראות אותן רק באמצעות פעולה ספציפית ומכוונת בחיפושים על המחשב.

אם כן, מהי מהות התהליך, אשר בעזרתו ניתן להדפיס תמונה על קנבס וליצור חפץ נוי יפיפייה עבור עצמכם או עבור הקרובים שלכם?

תחילה, חשוב להכיר את החומרים הפועלים: בד הקנבס הוא בד גס, אשר נמצא בשימוש עוד מימי קדם. כיום, לבד הקנבס ישנם שימושים רבים, בין היתר גם לציור והדפסה.
הדפסה הראשונה שהיתה תמונה על קנבס, התחוללה אי שם בשנות ה-20, באמצעות מכונות דפוס שכבר היו קיימות. עם זאת השימוש במכונות אלה לא היה שייך לנחלת הכלל, כתוצאה מהעלות הגבוהה שהיתה כרוכה בכך. במהלך השנים, שוכללו המכונות ופותחו עוד יותר, מה שגרם להורדת עלויות משמעותית, וכך צברה פעולת הדפסת תמונה על קנבס פופולריות רבה.

תהליך פעולה זו נעשה במספר שלבים:

 

  • עריכה דיגיטלית – תחילה, יש לעבור על התמונה המיועדת להדפסה, ולבדוק את איכותה. יש לבדוק את רמת הרזולוציה והאם היא מתאימה להדפסה בהתאם לגודל הקנבס הרצוי, וכן לבצע תיקונים עדינים של צבעים ואור, בתמונה באמצעות תוכנות עריכה דיגיטליות. במידה והתמונה תמצא באיכות בינונית, מומלץ להעזר במומחים שיידעו כיצד לרטש אותה ברמה האופטימלית ביותר.
  • ההדפסה בפועל – הדפסת תמונה על קנבס, נעשית באמצעות מדפסות דיגיטליות מתקדמות בתחומן, ומסוגלות להדפיס על גודל של בד קנבס. מעבר לאיכות התמונה הנבחרת, המשפיעה במידה רב על התוצר הסופי, חשוב לוודא גם את איכות המדפסת הדיגיטלית, ולוודא שגם היא נחשבת איכותית.
  • מתיחת תמונה על קנבס – לאחר ההדפסה, יש לקחת את התמונה המודפסת, ולמתוח אותה על מסגרת עץ, על פי הגודל המתאים. תוכלו לעשות זאת עם או ללא מסגרת חיצונית. בתהליך זה תוכלו גם לבחור האם אתם מעוניינים שהתמונה שלכם תמשיך גם לקצוות הקנבס ליצירת מראה אינסופי או שלא.
  • ציפוי קנבס – לאחר המתחילה על מסגרת העץ, מומלץ למרוח לכה מיוחדת על גבי התמונה המוגמרת, על מנת להאריך את איכות חייה, ולשמור עליה מפני אבק או לכלוכים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *