איך יראה הסלון שלך? -מזנונים במבצע

לעצב בית חדש היה נשמע לי בעבר הרחוק כמו חלום מתוק, ורק חיכיתי בציפייה מרובה לרגע הזה שכבר יגיע ונעבור לביתנו החדש ואוכל לעצב אותו בדיוק איך שאני רוצה.

 

כמובן שכשהגיע הרגע המיוחל, החלום כבר לא היה נראה כלכ ך מתוק והתחלתי להתבלבל משלל המוצרים והריהט שהשוק מוצף בהם מבלי יכולת אמיתית להחליט מה אני באמת רוצה.

 

יצאנו בעלי ואני לא מעט פעמים לחיפושים אחרי הריהוט המתאים. ריהוט שיהיה לפי טעמנו וגם שיהיה נעים לכיסנו. וכך יצאנו לסיבוב חיפושים אחר מזנונים במבצע.

 

שנינו רצינו מזנון בסגנון עתיק מעץ אבל לא כבד מדי ושתיהיה בו גם נימה עכשוית קלילה יותר וחדשנית.

שנינו ידענו בדמיוננו מה אנו רוצים מהמיזנון שלנו אך לא ידענו כיצד למצוא אותו הלכה למעשה.

 

וכך, תרנו ברשת אחר תמונות של מזנונים במבצע כדי שיהיה לנו מושג על מה אנחנו מדמיינים ומה אנו רוצים שיהיה לנו בסלון ביתנו החדש.

 

ראינו מספר גדול של מזנונים במבצע, אך ההיצע הגדול שוב בילבל אותנו והחזיר אותנו לנקודת ההתחלה. החלטנו לצאת פיזית למסע חיפוש רגלי אחר מזנונים במבצע.

 

כיתתנו רגלינו בין חנויות רהיטים ובכל חנות שאלנו האם יש מזנונים במבצע שהם בסגנון עתיק אך עם טוויסט מרענן, והאמת שהופתענו לטובה.

כי בכל חנות שנכנסנו לחפש מזנונים במבצע והגדרנו בפני בעל החנות בדיוק רב את מה שאנחנו מחפשים, זה עזר לו להתמקד ובמקום להראות לנו את כל המזנונים במבצע שהיו בחנותו, הוא באמת הראה לנו רק את אלו שמדברים בשפה שהתכוונו אליה.

 

וכך, במקום לבזבז זמן יקר, ראינו מספר של מזנונים במבצע בדיוק כמו שרצינו.

 

צילמנו בחנויות שהיינו את המזנונים הנבחרים, בדקנו מחירים ופרטים טכניים כמו מידות, צבעים, ימי אספקה ועוד וחזרנו עם כל החומר למחשבה הביתה.

 

ישנו על זה…ולאחר יום יומיים חזרנו יחד להביט בתמונות. וכך באופן רגוע ונעים ישובים בסלון החדש, התבוננו בתמונות של מזנונים במבצע והצלחנו לבחור באופן מושכל בדיוק את המזנון שהתאים לנו ביותר. כשבחרנו ונרגענו, הזמנו את המזנון בשמחה וגאווה גדולה על הדרך שעשינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *